dr.sc. Darijo Jerković
Doktor ekonomskih nauka, smjer : menadžment, marketing i trgovina. . Trenutno radi na Fakultetu poslovne ekonomije i Fakultetu informacijskih tehnologije na Sveučilištu „Vitez“ kao vanredni profesor, predavač na grupi predmeta iz oblasti „Marketing i trgovina“. Član je Uprave kompanije Economic d.o.o. Vitez odgovoran za sektor ekonomsko-komercijalnih pitanja, a pored toga, obnaša i funkcije voditelja službe veleprodaje, kontrolera i koordinatora franšizne mreže. Učestvovao je na većem broju seminara, stručnih i znanstvenih konferencija te stručnih i znanstveno istraživačkih projekata. Autor je knjiga Digitalni marketing (2022) i Uvod u tržišna istraživanja (2019), te preko 30 znanstvenih radova i članaka. Pored navedenog, predsjednik je Upravnog odbora Privredne/Gospodarske komore Federacije BiH, tajnik udruge Europski dom u Bosni i Hercegovini Vitez, član udruženja GS1 Sarajevo itd.
dipl.oec Rialda Jašarević
Diplomirana ekonomistica, trener s dugogodišnjim iskustvom u oblasti edukacija na teme biznisa: poslovno planiranje, izrada marketing/biznis planova, upravljanje projektima, upravljanje vještinama prodaje, te drugim srodnim oblastima. Posebnu strast gaji prema radu sa mladima koji imaju sklonosti prema razvoju vlastitih ideja u biznise kao i rad sa malim i srednjim poduzećima. Iza sebe posjeduje na desetine pokrenutih STARTUP firmi te na stotine tisuća obezbijeđenih grant sredstava za svoje klijente.
dipl. oec Alma Bašić
Konsultant iz oblasti razvoja biznisa s višegodišnjim iskustvom u radu na projektima za unaprjeđenja poslovanja malih i srednjih poduzeća te pokretanja START-UP poduzeća na području BiH. Internacionalno iskustvo je sticala na dodatnim edukacijama iz oblasti razvoja biznisa u saradnju sa La’Trobe Univerzitetom u Australiji i Razvojnim centrom u Minhenu, Njemačka. Posebne vještine posjeduje u primjeni CANVAS metodologiji, strateškom planiranju i kreativnim vještinama, ali posebno je ispunjava motivisanje mladih za pokretanje vlastitih biznisa i upuštanja u poduzetničke vode.